and I like how you always keep your cool when I´m complicated


Nu är det inte många timmar kvar innan avresan ikväll, är såpass nervös nu att jag sitter på sängen och lyssnar på jullåtar - och gråter en liten skvätt! :)
Näää då, klart att jag inte gör! :) Finns inte ens ett gram av nervositet inom mig just nu! Om jag inte hade varit van vid att resa vid det här laget, så hade det varit dagens konstighet #1.

Solen skiner för fullt, det är varmt och jag ligger här i sängen med min gosiga hund - ska ta vara på tiden med honom, och krama sönder gossedjuret - en kram för alla dagar som jag kommer att vara borta! Alldeles för många!
De andra får inte ta del av några kramar just nu - det är Vicki-and-Viggo-time till max :)
Älskar verkligen den här krabaten så otroligt mycket... finns tyvärr inte ord att beskriva exakt hur mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0