there was a world that I thought I knew


Det. Snöar. Och. Det. Är. April.
Inget ovanligt egentligen när man tänker på att det är Sverige vi befinner oss i, så jag kan väl inte påstå att det kom som en överraskning direkt... Vad gör man åt saken? Inte tänker jag gå och gräva ner mig någonstans på grund av detta, absolut inte! Jag ska njuta av den här dagen som om det vore strålande solsken och riktigt varma grader ute.

Ska sitta ute med solglasögonen på under de grå och tjocka molnen, ta en långpromenad i en tunn pullover medan det snöar ner på mig, smutta på en kall smoothie med stela och frusna fingrar!
Eller så lägger jag mig i soffan eller sängen med en filt, varmt kaffe och en bra bok/film!

Med tanke på att jag reser utomlands i nästa vecka så kanske det sistnämnda alternativet är det jag ska satsa på!

Senaste nytt på radion idag. Forskare har kommit fram till att sannolikheten är ganska stor att alla dinosaurier hade fjädrar över hela kroppen, t.o.m T-Rex-en! Med andra ord så befolkades den här planeten av jätte-hönor med huggtänder...

På tal om huggtänder och farliga djur:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0