this feeling is breaking me down


Slängde ihop en lax- och grönsaks/fruktsallad till kvällsmat. Tog det som jag trodde skulle vara gott tillsammans - och det blev inte gott. Det blev helt gudomligt och urläckert. Tänk att lax, jordgubbar och fetaost skulle smaka så härligt tillsammans, who knew? Now I know!

Isbergssallad, coctailtomater, gurka, äpple, jordgubbar, smulad fetaost och rå lax med lite salt på.
Smaklig måltid hörrni :)

Ska smaska i mig den här salladen framför ett avsnitt eller två av Ringer, har kommit efter lite. Och sedan blir det nog en tidig kväll för min del, eftersom jag jobbar imorgon med start klockan 7.00
Satsar på att vara rejält utvilad och pigg då. Träningsvärken har gått över, tack och lov, men jag känner mig fortfarande alldeles matt och stel...


Jag varnar er alltså, det här är farligt gott! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0