this is what I do


Riktigt gott är det med påskmat :) Har ätit ägg, kaviar, räkor, västkustsallad, kassler m.m. - och (för) många chokladägg som en dåre i två dagar nu!
Ah, "Ta mig till havet och..." hoppsan, där tog det stopp ja, ehhh hur går låttexten egentligen - "...och gör mig till din? ...och lär mig att simma??"

Hörrni, kan ni gissa vad jag ska göra nu?? Eller om en dryg timme.
Hör och häpna, jag ska kolla på Bingolotto! :) Och det bara av en enda anledning: Mr Bingolott Leif "Loket" Olsson himself ska hålla i det hela!
Och så ska Munther "trubadura" lite också, så okej då, det är väl av två anledningar planen för min del går ut på att bänka sig framför detta program med en skål popcorn - som jag säkert inte sett på tio år, om inte mer! (Binglotto alltså, inte popcornskålen!)

Kommer ihåg att farfar spelade ett par gånger, och mamma också när jag var yngre. Det var ju liksom ett måste - ALLA man kände spelade Bingolotto då!
Så det ska bli extra kul att se mysfarbrorn Loket i action igen, och minnas tillbaka till yngre dar´ ;)

Ska förresten passa på att utropa BINGO efter varje nummer... bara för att jävlas lite med folket här i huset ;)
På tal om att jävlas. Det är någon jävel (ursäkta ordvalet) som har mixtrat med min mobil, har helt plötsligt en låt som sms-signal (?) som jag aldrig hört innan... och inte är den bra heller!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0