and I know you know


Hallå där eller :) Wow, vilken bra söndagskväll med Bingolotto det var igår :) Så bra att jag t.o.m drömde om det! Jag drömde att jag vann - vi kanske inte ska gå in på exakt vad jag vann - det kan dessutom vara så att JAG var vinsten - hursomhelst inga detaljer nu, "pinsamhetstermometern" kommer skjuta i höjden om jag delar med mig av min dröm... Hahaha, det var en sådan löjlig och komisk dröm att jag vaknade upp superpigg och glad idag på morgonen :D

Men allvarligt talat nu. Fy vad tråkigt det var att kolla på Bingolotto! Man skulle allt ha köpt en lott, kanske t.o.m skulle fått den där vinsten jag drömde om... oh nej, får inte börja tänka på det ;)
Fast det fanns väl några guldkorn i programmet, så jag kan väl erkänna att det var värt att kolla på det trots allt ;)
Men sedan mitt i allt kom ju den där "Bananen" och förstörde allting...
Och jag minns faktiskt inte att Loket var så tråkig när jag var liten, är ytterst tveksam till detta alltså! 
Fast sedan fick jag ju höra (flera gånger under kvällen) att jag också är rejält tråkig eftersom jag satt och kollade på programmet... hmmm...

Idag snöar det igen, så polotröjan åker på! Och min mobil gör allt - förutom det den ska - att ringa! Så det är ett problem som måste redas ut innan jag åker iväg på torsdag!
Dagens utmaning = att lägga mobilen på pappas skrivbord tillsammans med meddelandet "går ej att ringa" och sedan vänta på att få tillbaka en fungerande mobil :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0