we murder our love to save our pride


Det finns en låt som rör mig till tårar som ingen annan, så otroligt vacker, ja jag skulle vilja kalla den magnifique :) På vissa ställen i låten vet jag inte om jag ska borra in huvudet i kuddarna och gråta som en liten bebis för att det är så vackert, eller skratta av lycka så att det gör ont för att det är så underbart.
Melodin, de två rösterna, låttexten... Jag sitter med en klump i halsen och gråter och skrattar om vartannat, det går rysningar genom hela kroppen - och jag har lyssnat på den sedan början av året, och varje gång "slår" den mig på nytt! Så känsloladdad att man knappt vet vem man är - och för mig som är väldigt känslosam av naturen, är det game over i huvudet när jag lyssnar på den :) Den HÄR kan jag bara lyssna på när jag är ensam och det när jag befinner mig hemma!

Den sjungs både på svenska och franska, ett samarbete mellan en fransk och en svensk artist, båda väldigt unga, fortfarande tonåringar men så jäkla DUKTIGA, bättre än alla erfarna vuxna tillsammans!
Både musiken och texten är skriven av den svenske supertalangen.
Någon som vågar sig på en gissning?? :)

Ska ladda upp videon ASAP. Först måste jag bara ha den för mig själv en liten stund till ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0