SO EASY TO CALL OUT YOUR NAME

posted on AUGUST 24TH, 2012
 
 
Innan mina två syskon stack iväg till Slovenien förra torsdagen - en dag full av minnesvärda ögonblick - så spenderade jag och min bror onsdagskvällen med hembakad pizza och fotboll på TV (Sverige - Brasilien) och dagen därpå hann min syster och jag med en ordentlig tacos-lunch och film (Drag me to Hell) mellan alla turer ner till samhället för diverse ärenden, fika med två av mina kompisar och att handla färdkost. På kvällen käkade vi upp en hel påse chokladrussin i ren nervositet (resfeber någon?) - de två för att de skulle ta sig över halva Europa och jag för att jag inte var så sugen på att ha en älg/rådjur på vindrutan på hemvägen.
 
Klockan 23.00 kramde och vinkade jag hej då, satte på min underbara spellista med sommarens favoriter (den kommer upp senare :) på mobilen, startade motorn och körde de 35 km tillbaka hem - tillsammans med en hund som ylande med i låtarna! Ja, han var med på äventyret - ifall jag skulle behövt ha hjälp med bilen eller något i den stilen ;) 
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0