HOW CAN YOU NOT HEAR IT

posted on DECEMBER 20, 2012
 
 
Sista dagen idag - imorgon går världen under... eller något!
Började min dag med att sitta två timmar i föreläsningssalen med skriftlig kommunikation och forskningsarbete - och rätt som det var började värsta Niagara-fallet forsa ur min näsa (tro mig, jag försöker inte att vara äcklig, not on purpose anyway!), hosta efter det, röda ögon lite senare och till slut började allting att snurra runt.
Typiskt att bli sjuk/förkyld två dagar innan avresa!
Men så fort jag lämnat salen blev jag med ens bättre - troligtvis så är jag allergisk mot ämnet i fråga (vilket i och för sig är väldigt konstigt i och med att det är mitt favoriämnet - genom tiderna - alltså sedan lekis!)
Eller så är det bara ett ganska tydligt tecken på att jag behöver lite ledighet och lov :)
 
Hur som helst, åkte därefter till utkanten av stan och införskaffade lite mer julklappar - börjar känna mig rätt så klar, vilket känns fan-ta-s-tisk-T :)
Nu ska jag strax bege mot universitetet igen för spanska och efter det lite svenska - har lovat att vara med idag, trots att jag egentligen inte hinner - men ibland får man offra sig lite, även mitt i all julstress och packning ;)
Troligtvis blir det lite mer juklappsinköp i stan på kvällen. Resterande kväll bjuder på julfilm hemma i soffan :)
 
Ha en fortsatt trevlig dag :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0