CENTRE STAGE

POSTED DECEMBER 7, 2012
 
 
Hello there! Håller på att läsa en bok för mina studier - samtidigt som jag går igenom en lista på årets julklappar! Ska strax iväg in till centrum - måste bara vänta på att ögondroppen gör sitt innan jag kan sätta i linserna - och kika lite i butikerna för "de perfekta julklapparna". Och gå en sväng inne i gamla stan och fota lite :) Sedan ska jag hinna med lite mat också - får se var jag hamnar ikväll ;)
Ska instagrama lite ikväll - så håll utkik ;)
 
Just det, fick en förfrågan om jag vill sitta med i RTVs (typ Sveriges SVT) morgonsoffa och prata om jag-vet-inte-vad-än. Funderar fortfarande på om jag ska tacka ja - en gång var jag med i radio och det var jätteskoj - TV dock är lite annorlunda.... Måste kolla nästa veckas schema först!
Men nu: julshopping! :D
Ha en trevlig kväll :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0