DANCING IN THE MOONLIGHT

posted on DECEMBER 27, 2012
 
 
#Another amazing present - this time from my sister - a wonderful fine bone china cup and saucer with gustav klimt print. I am absolutely in love with it <3
 
#One of all the Christmas presents I recieved this year from my parents - a parker pen with my name on it ;)
 
Lite smakprov på presenter jag fick av några av medlemmarna i min familj. Har postat liknande bilder på instagram (vicosega) så jag snor bara texten därifrån ;) Trots att jag är ledig och bara är hemma och myser - så otroligt underbart - så hinner jag inte med allting jag vill göra! Ska jag sitta i ett par timmar och spela piano, ska jag läsa en bra bok vid kaminen, ska jag ställa mig i köket och baka någoting eller ska jag kasta mig i soffan och titta på någon bra film?? Beslutsånget!
Det är väl det hela min vistelse över jul och nyår här i Sverige går ut på. Lång frukost, mys, mys och mys, finmiddag i matsalen och som avslut någon film och mer mys.
Btw, mamma, pappa och jag satt och kollade på Il Divos koncert i London en kväll nu. DET är julkänsla om något!
Ikväll jobbar mamma så vi är bara 4/5 av styrkan - pappa har lovat att grilla hamburgare och sätta på någon bra skräckfilm åt oss "kids" ;)
Jag säger det igen. Jag  Ä L S K A R  dessa slappardagar inomhus runt jul och nyår med familjen :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0