SHAPE OF MY HEART

posted on DECEMBER 12, 2012
 
 
Macaroons. Chocolate, green apple, mango, red rose, raspberry, blueberry, vanilla, pistachio.
 
12.12.12.
Nu var det ett tag sedan... igen. Har så ofantligt mycket att göra just nu - studiesaker som måste bli färdiga, allt annat som snurrar runt i huvudet och så har förberedelserna inför Lucian här i Ljubljana dragit igång.
Gårdagen: efter en lång dag på universitetet med två timmars spanska som avslut (och som verkligen kan lämna en helt coco i huvudet ;) åkte jag in till centrum och kyrkan för en övning med kören och de andra tärnorna. Japp, jag är Lucia i år igen!
Och imorgon är det så dags igen. 2012:s Luciafirande kommer att bli det bästa hittills ;) Bara inte någon snubblar eller sätter eld på kyrkan så!
Men först måste jag överleva en och en halv timme av creative writing/written communication och två och en halv timmar av espanol. Jag är taggad inför morgondagen - minst sagt! 
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0