all the right places


Nästan lite löjligt hur trött jag är idag! Har suttit still i kanske en halvtimme allt som allt idag... så det blir ingen filmkväll idag, det blir raka vägen ner i sängen istället, där jag tänker spendera prick åtta timmar i ett sovande, nästan zombie-liknande tillstånd.
Grejen är ju den att sömntimmarna varierar från person till person. Några behöver bara ett par timmar för att återhämta knoppen och kroppen, medan andra behöver lite mer än vad som är normalt. Normalt är åtta timmar - och det är också det antalet som gäller för min del. Inte färre och inte fler, fast hellre färre än fler :) 

Och på senaste tiden har jag börjat uppskatta tiden mycket mer. Det gäller att fånga dagarna så gott det går, göra varje dag speciell och oförglömlig - och även de negativa sakerna i vårt liv måste få sitt utrymme i livet - för det är av dessa händelser vi lär oss av, blir starkare av - och det är på grund av de dåliga dagarna som vi kan uppskatta de bra på en helt annat sätt!

Nog sagt! Känner att det här inlägget kan pågå i en evighet, så jag sätter punkt här och nu.
Ha en fortsatt trevlig kväll ;)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag behöver 9 timmars sömn, önskar att jag behövde mindre :P



Inspirerande inlägg, härligt att du fångar dagarna. Det gäller att ta vara på tiden, nu är fina sommaren här!

2012-06-09 @ 00:12:22
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0