söndag 20120610


Söndagsmorgon när den är som bäst! Iskaffe och en morgonrunda i närheten av vår lägenhet och centrum. Har gått ner den här gatan hur många gånger som helst men det är först idag som jag tog med mig kameran.
Igår efter att ha sagt hej då till min syster och hennes kompis, som åkte ner till kusten i några dagar, så gick jag in till centrum från "Ljubljana Grand Central" och traskade nedanför gatan i fråga - och det slog mig hur fin den egentligen är, speciellt efter att det börjart mörkna och alla små lampor tänds lite varstans. Fontänen framför ett av hotellen är helt klart gatans höjdpunkt när det väl blivit mörkt.

Och på tal om havet och kusten. Egentligen var planen att jag också skulle åka, men jag bestämde mig för att stanna kvar i Ljubljana, eftersom jag har planerat in lite ärenden, möten och fika/lunchträffar i nästa vecka, dessutom spenderade jag ju april månad där nere, så det får räcka tycker jag - åker ner igen i september efter att ha kommit tillbaka från Sverige :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0