you´re so hard to find, I think about you all the time


Hej på er, har sett att ganska många klickat sig in här - och ni får faktiskt ursäkta frånvaron från min sida.  Hela helgen, igår och nu i två dagar till var/ska jag bokstavligt talat vara instängd i lägenheten och plugga. Igår "rymde" jag i och för sig för att kolla något på universitetet, och sedan iväg på en snabb lunch med Petra följt av två supersnabba shoppingrundor i två affärer (har aldrig (!) hänt att jag varit så snabb, hann knappt med själv - för att införskaffa skrivbordsmaterial och fungerande pennor!
En snabb fika på det för att mentalt gå igenom all info som just då flöt omkring i huvudet - och bolla frågor och funderingar med sällskapet. 
Kvällen spenderades sedan vid skrivbordet - och efter gårdagens fem-sex kvällstimmar sitter det äntligen!
Äntligen äntligen äntligen. 
Allting (okej, det mesta) sitter där det ska! Nu har jag två dagar och en natt (under den sista natten inför tentan ska jag sova ordentligt) att finputsa, gå igenom och analysera min lärobok till hjärna!
Och från att plugga och önska att jag får ett "pass" på den här tentan - satsar jag nu istället på det man alltid borde satsa på; högsta betyg! Kommer att bli jäkligt förbannad om jag får mindre än 9 (betyg: 5-10).

Vi hörs igen någon gång på torsdagskvällen, tydligen så har Petra bestämt sig för att vi ska ut, ta en drink och träffa lite nytt folk på kvällen... så att jag glömmer allt detta, hmmm får väl se hur det blir med den saken! ;)

Ha det bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0