just a part of me


Hallå där :) Tänkte bara skriva ihop några rader och välkomna er alla till min nya blogg. Det är dock inte den första jag driver (och kanske inte ens den sista) - men för ett tag sedan blev jag ordentligt sugen på att börja med något nytt och fräscht! Den här kanske inte skiljer så jättemycket från min förra (som jag fortfarande är suppernöjd med, och där jag hade mellan 200 - 300 läsare under de bra dagarna, hehe :), och samtigt känns det lite främmande att klicka sig in här på sidan och inse efter ett tag att det faktiskt är min blogg! Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig - och jag ska verkligen se till att fyllla den med alla små och stora guldkorn i mitt liv, saker som jag verkligen älskar, så att det hela känns som "jag" till 100 % :)
So here goes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0