just want to give you a hand


Innan jag glömmer! Ett litet tips till er alla :) Det här är ingen revolutionerande upptäckt... och har definitivit inte gjorts av mig, men för alla er som kanske inte provat detta än...

Gör pizza med tacobröd. Släng på massor med valfria grönsaker, såsom coctailtomater, babyspenat, zucchini och färska champinjoner etc (mina favoriter!) och toppa sedan med mozzarella eller getost, ringla över lite olivolja. Grädda mitt i ugnen tills osten smälter. Pizzan är därefter redo att avnjutas! :)
Blir inte heller så mättande som en vanlig, utan den här känns extremt fräsch och "lätt" - och framförallt nyttig!

Och vad ni än gör! Gör inte en tacopizza där den toppas med en kombination av gullök, banan, getost, senap och curry! Dvs, om ni inte vill spendera dagen/kvällen med att be till den vita porslinsguden (ni fattar vad jag menar med detta va?? = spy!) :D

Bra gjort av mig att skriva sådana saker när jag ska tipsa om läcker mat... ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Det ser iaf väldigt gott ut!

2012-03-29 @ 17:56:32
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0