they all told you I could make you cry


Vi var ute och fixade i trädgården idag, kommer att ha värsta träningsvärken imorgon, och det blev också en och annan löprunda runt kvarteret när hunden bestämde sig för att stalka en cyklist eller joggare. En väldigt intressant (löjlig?) syn för alla inblandade på gatan - förutom mig då ;)

Blankett från skatteverket idag! Har redan med pappas hjälp e-deklarerat (så otroligt lätt och smidigt), och det kommer faktiskt att trilla in några (ganska många :) tusenlappar på kontot före midsommar :) Dem ska jag sätta sprätt på vid första bästa tillfälle som ges ;) Nädå, de ska få ligga och damma ett tag först... ;)

Favoritplatsen just nu :) En av bryggorna nere vid sjön, där jag har suttit någon timme på kvällarna (nu när det är så ljust och varmt) och bara njutit av lugnet som råder där. Andra bilden är gammal, från förra sommaren/hösten tror jag, och ni kan även ta er en titt på ett av mina absoluta favoritcitat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0