we are girls, and all girls love you


Ligger här på sängen i skrivandets stund, efter en lång promenad med hunden ner till sjön och sedan runt den också, så det är inte bara att lata sig som står på schemat idag ska ni veta!
Hur som haver, har landat på youtube och tv3 och bläddrar mellan diverse musikvideos. Tittar för tillfället på AdamLive och lyssnar på jullåtar samtidigt... jaja, det är lite för tidigt eller sent, beroende på hur man ser det, för detta men... satan vad bra vissa låtar är alltså! Nu är jag verkligen sugen på att julpynta, hugga ner en gran (inte för att jag personligen brukar göra det!), gå på julmarknad/konsert på Liseberg, äta julbord till kvällsmat...
Av någon konstig anledning är min julkänsla alltid på topp när sommaren börjar närma sig... och försvinner sedan såfort november övergår till december...

Och på tal om konstigheter. Det låter som om grannarna längre ner på gatan håller på att riva sitt hus! Skönt att veta att det inte bara är jag som är konstig!

Äsh, jag vet att det varken är fredag eller lördag idag, men... när det kommer till Marabou choklad så finns det faktiskt inga regler ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0