you are still with me


Ska iväg och jobba en stund, men innan dess måste jag ta tag i saker och ting gällande min dator som får ryck med jämna mellanrum! Att den kommer att krascha är numera bara en tidsfråga. Mer än 25.000 fotografier kommer då att försvinna för gott... SNÄLLAGÖRINTEDET!!

Och jag vet inte vad det är med mig, men varje gång de senaste dagarna som jag klickat mig in på facebook så har jag känt mig så efterbliven... ärligt talat, orka med den sidan!
De kompisar som är mina närmaste vänner, och som känner mig bäst har ingen fb, eller så har de det men vi håller kontakten på annat sätt!
Betyder det att jag är för mogen för fb? Betyder det att jag äntligen är vuxen uppe i knoppen?? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0