adriatiska havet


Hallå där, I´m back! En himla många nyanser brunare och på ett strålande humör.
En hel månad utan internet! Det ni, det ska jag nog inte göra om i första taget... eller jo, det kan jag väl tänka mig att göra ;) Jag hade faktiskt tillgång till internet, men jag lovade min själv att försöka vara utan och se i vilket tillstånd jag skulle befinna mig efter 3-4 veckor - nu såhär i efterhand jag kan väl påstå att hålla sig borta från cyber-världen inte är någon större konst - tvärtom faktiskt, det blir lättare och lättare för var dag :)
Inget internet då med andra ord - men en hel del sol, god mat, plugg och hav. Här under får ni en mindre bildbomb. Kameran fick mer eller mindre ligga och vila större delen av tiden den också...

Kan väl säga såhär: I had such a wonderful and amazing time :) Har redan börjat räkna ner till nästa sol-tripp, till vilken det just nu känns som en hel evighet - men som i verkligheten bara är några veckor bort! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0