bra start


Kan man ha något annat än en bra dag när man startar den på det här sättet? En stressfri morgon är för mig den bästa stunden på hela dagen.
Nu när morgonen är avklarad har jag hunnit med att ta ett bad/minispa, haft en lång frukost och svarat på lite mail. Nu väntar det som jag sysselsätter mig med för det mesta den senaste tiden - ja, vid det här laget vet ni exakt vad ;)

Efter lunch ska jag iväg till universitetet och närvara på svenska lektionerna, där jag de senaste två åren assisterat/hjälpt till/vikarierat och även haft egna föreläsningar om svensk kultur, historia, dialekter osv.
Det är drygt ett halvår sedan, i och med att jag varit i Sverige, jag träffade alla studenter - så det ska bli kul att se hur de utvecklats.
Ha en fortsatt bra dag! :)






Min blogg börjar bli rysligt lik en matblogg - tar bara foto på mat den senaste tiden, men vad gör man när det är så roligt och vackert med färgglad mat? ;)


Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

detta ser underbart ut!

2012-10-28 @ 20:16:58
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0