lördag bara en gång i veckan


Vad passar bättre en ledig lördag än shopping, en massa skräpmat, bio och ett bra sällskap?? Lördagen den här helgen var precis så bra som en lördag ska vara - nu väntar en lugnare söndag med studiematerial och missbruk av nässpray! Roligare än så blir det inte idag - tror jag! ;)
Febern har gått ner (inte för att den stoppar mig på något sätt från att vara ute på stan och flänga runt), men nu har jag åkt på en rejäl förkylning istället! Perfekt!

Och ifall ni nu undrar vilken film som sågs igår på bio så kan jag tala om att det var mitt val (igen ;) - och det valet stavades "What to expect when you´re expecting".
Så bra, se den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0