my skin was cold before you came


Efter kaffet med Polona där vi tjatade som tusan om allt och inget, tack för en himla rolig och energigivande pratstund, verkligen på tiden att vi catch-ade up :) så åkte jag tillbaka till lägenheten för att byta om till lite torrare kläder. Det har nu regnat hur länge som helst känns det som, jag är redo för lite sol och värme igen! 
Efter klädombytet och lite lunch begav jag mig därefter till universitetet och spenderade resterande eftermiddag och kväll där!
Nu känner jag bara hur ögonlocken har tappat orken att hålla sig uppe, och hur huvudet skriker efter att få lägga sig på en mjuk kudde.

För att kunna ta tag i morgondagen på bästa möjliga sätt, och vara full av energi, har jag nu förberett lite kvällsmat i from av en färgglad regnbåge; apelsinjuice, morötter, vattenmelon och jordgubbar. Och direkt efter att detta är uppätet ska jag pyssla om mig lite med en ansiktsmask, varm dusch och smörja in hela kroppen med den nya hudkrämen från Dove, luktar ljuvligt. Och sedan är det nog sängen som gäller!
Och kvällens låt som får hålla mig sällskap blir den här underbara med Marika Hackman.
1:33 - 1:40, pure magic. Engelsmän äger!! Ibland har jag sådan lust att bara packa ihop allt och dra iväg till England på obestämd tid...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0