nästan för bra för att vara sant


Lite väl ambitiöst stegade jag ut ur universitetsbyggnaden och tänkte att det vore en bra idé att traska hem hela vägen genom centrum, lite motion på tom mage och utan solglasögon medan solen stekte på rejält. Tar max en halvtimme till fots från universitetet till lägenheten, om man inte stannar var femte meter vill säga för att hälsa på någon man känner eller kikar in i någon affär. Dessutom hade jag ett par relativt nya ballerinaskor dagen till ära.
Som sagt, lite väl ambtiöst från min sida. Nu mår mina fötter och huvudet precis så som de förtjänar. Men motion fick jag allt! Det ska vi fira genom att ha lite vardagslyx, såhär en torsdag, min syster och jag.

På tal om något helt annat. Köpte två saker igår som jag inte kommer att kunna leva utan! Den avlånga tallriken som ni sett på några bilder - och som jag är helt såld på! Det blir så mycket roligare att äta när man har ett fint upplägg!
Och jag har varit på jakt efter den perfekta sommar-mys-tröjan, lite sådär lagom over-sized, inte för varm men ändå tillräckligt varm så att man slipper ha jacka under sena sommarkvällar.
Inte fanns det tröjan på någon damavdelning inte - och jag gjorde faktiskt det enda rätta, och gick och fyndade på herravdelningen inne på H&M. Och där fanns den! En mjuk, gosig, blå skapelse! Nästa köp blir en grå och en svart i samma modell :) Alla tjejer borde fynda på herravdelningar, det finns så mycket som man annars går miste om om man inte tar sig en ordentlig titt!
Den här tröjan ska jag bo i hela sommaren lång! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0