storyteller


Här kommer en annan låt som jag är lite halvsåld på :) Vet inte varför, men jag tycker att Sam Beeton är så rolig, han förösker vara allvarlig men ändå så skrattar jag när jag tittar på honom, absolut inte för att vara taskig! Han påminner mig väldigt mycket om min kusin, både sättet och utseendet, speciellt när han tittar bort mot fjärran.
Precis som han gör i den här videon, och jag älskar att han bestämt sig för att INTE titta in i kamera. Man kan nästan se och höra vad han tänker genom hela låten: inte titta in i kameran, inte titta in i kameran, inte titta in i kameran...
Bra låt är det i alla fall :) Burberry har inte bara bra klädsmak, stil och klass, det har även den bästa musiksmaken :) En annan sak som jag älskar med "Burberryfolket" är deras sätt att bemästra och arbeta med ljus, skuggor och detaljer etc. i varje bild och video på ett absolut genialiskt sätt!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Har aldrig hört honom men han hade riktigt go röst! Svårt att inte kolla in i kameran när de står precis framför en! :P

2012-05-24 @ 13:04:12
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0