the city is your playground


Fy, vad kallt det är! Det värsta vårvädret - (eller bästa höstvädret!) Slovenien har att erbjuda. Nästan, solen skiner trots allt. Fick dra på mig Pippi-tröjan innan jag gick hemifrån - och den tillsammans med en skinnjacka gjorde susen mot blåsten. Ändå satt jag och huttrade som tusan medan jag smaskade i mig en välbehövlig glass i gamla stan tillsammans med kompisen Petra.
Nu, väl hemma ska jag se vad kylskåpet har att erbjuda - och studieböckerna! Det drar ihop sig till storm därute, blir en inte alltför sen kväll idag, huvudet står på off känner jag nu...


Ja, om det inte finns någon plats i skohyllan så...

Petra.


Sista fotot på mig är taget av Petra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ne vädret kunde vara lite härligare, det är ändå mitten av maj.



Sv: jaha vad kul, då ska jag definitivt se den! :) lägger in båda filmerna på 'måste ses-listan', tack för tipsen! :)

2012-05-15 @ 23:03:09
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0