BY MY SIDE

POSTED NOVEMBER 19, 2012
 
 
November so far...
 
Med ett öga som gjorde ont, det rann ur, var halvöppet och allmänt läskigt spenderade jag några timmar på alla avdelningars bibliotek på vårt universitet. För vad är enklast om man inte vet? Skicka personen (mig) vidare till någon annan. Fick i alla fall tag på det jag behövde och behövde knappt leta själv, det var bara att ta fram listan och så sprang några bibliotikarier runt och hämtade det jag behövde. Efteråt satt jag på min avdelning och finslipade på hemuppgiften. Ett tag där trodde jag att jag inbilldade mig någonting - men det stämde det jag såg och det enda jag gjorde var att upprepa för mig själv: "jag är inte galen, jag är inte galen, jag håller inte på att tappa greppet"- haha, jag vill berätta men det är lite för personligt - samtidigt vill jag dokumentera detta eftersom jag nog kommer att få mig ett gott skratt om några år när jag läser dagens inlägg ;) Eh, jag får lita på att mitt minne inte sviker mig ;)
 
Jag vet inte vad som händer med mitt öga? Inflammation, förkylning, allergisk reaktion, smuts... Blir det inte bättre imorgon måste jag nog besöka min läkare. Det gör mindre ont när jag har i linsen, så den måste ju skydda ögat på något sätt...
Himla intressanta inlägg jag publicerat det senaste.
Det värsta är väl att man måste passa sig för vad man skriver, om vem man skriver, vem som läser  - och tillslut blir det bara en massa tjat om vad man ätiti, var man har ont och andra liknande tråkiga saker. Önskar jag kunde skriva om allt utan att framstå som en idiot, såra andra och dela med mig av privata saker också.
För boy, har jag en del juicy stories på lager ;)
 
 photos taken with Nikon D3000, Canon Ixus, iPhone and Samsung Galaxy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0