L´OCCITANE EN PROVENCE

posted on NOVEMBER 7TH, 2012
 
 
 
Tänkte visa er produkterna från L´occitane som jag köpte för några dagar sedan. FIck betala mellan 800-900 kr för de här fyra produkterna - men det var värt varenda euro! Tror ni inte att jag både kände och såg en skillnad efter bara första gången! Det första jag gjorde var att kamma in lite serum (bild 2) i hårtopparna - och när det hade torkat trodde jag inte mina ögon, från att har ganska rejält slitna toppar så var de nu helt "lagade".
För att inte tala om duschkrämen - går och lukar på den hela tiden, får faktiskt ta mig i kragen när jag är ute och försöka att inte lukta på mina händer hela tiden, haha :)
Schampoo och balsam har jag inte provat än - men jag antar att jag kommer att vara mycket nöjd med dem också. Och alltid när man köpter något i L´occitane butiken får man en massa gratisprover - fick både hårmasker, ansiktskrämer, scrub, kroppslotion...
När min syster och jag var där i måndags fick vi hjälp av en supersnäll och proffsig försäljerska/skönhetsexpert - och vi fick även prova på allt möjligt i butiken- läppglans, tvål, handkräm...
Jag överdriver inte när jag säger att jag skulle kunna köpa allt i den butiken. Hade väldigt svårt att bestämma mig för duschkrämen - det fanns ju en hel djungel av dessa. Den här gången tog jag en med doft av rosor - nästa gång citrongräs & apelsin. Min syster har en med doft av körsbär, som luktar så gott att man nästan börjar gråta ;)
 
Och precis som "vårt" butiksbiträde slog fast: "det är dags att skämma bort sig riktigt ordentligt!"
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0