LIPS LIKE SUGAR

POSTED NOVEMBER 18, 2012
 
 
Den här godingen köpte jag i fredags. Läpp-scrub från Lush. Hela lägenheten luktar så ljuvligt bara jag tar av locket. Man smetar bara lite av varan på läpparna, scrubbar ordentligt och sedan slickar man sig om munnen - smakar godis, vilket inte är så jätttekonstigt eftersom det är handgjort och naturligt - och består av... japp, socker! ;) 
Läpparna känns underbart fräscha, mjuka, och både smakar och doftar gott!
Speciellt nu under vinterhalvåret är det extra viktigt att ta hand om hud och läppar .- så därför har jag införskaffat ett och annat som ska "hjälpa" mig genom den här "mörka tiden" ;)
 
Annars så har jag spenderat helgen på sjukhuset (bara som "besökare", bli inte oroliga nu ;) och pluggat. Inte direkt min drömhelg - men ibland får man acceptera sånt också :) Som sagt, en väldigt  k o n s t i g  vecka lägger jag bakom mig nu, och hoppas på att jag slipper fler sådana i den närmaste framtiden!
Hoppas att ni har haft en bra helg ;)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0