OUT OF THE BLUE AND INTO THE BLACK

POSTED NOVEMBER 26, 2012
 
 
Föreställ er en vecka full av diverse måsten, hemuppgifter och uppsatser som ska lämnas in, att hela tiden ha hjärnan på helspänn under lektionerna - och alltid ha svar på tal (och alltid vara beredd på att vidareutveckla och analysera vad man än säger! ), träffa "en miljon" människor varje dag, växla mellan fyra-fem språk (skriva, läsa, prata) under bara några få timmar - och sedan när veckan lider mot sitt slut att få spendera en helgdag vid havet som belöning. Promenera, lyssna på musik (som låten ni hittar i inlägget under), andas in frisk havsluft - och bara ta det lugnt, samla krafter och   g ö r a    a b s o l u t    i n g e n t i n g ! Inte dåligt va? Det gör arbets/studieveckan så mycket roligare när man vet att det finns en "belöning" i sikte ;)
Det enda som fattas är min hund... om ni bara visste hur mycket jag längtar efter honom! Givetvis saknar jag min familj i Sverige - men med dem kan jag ju prata med när jag vill, hur jag vill. Lite svårare med en hund...
Jag vill verkligen att Viggo får en chans att utforska Slovenien :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0