THERE IS MORE TO THE PICTURE THAN MEETS THE EYE

POSTED NOVEMBER 26, 2012
 
 
Till alla "Sons of Anarchy" älskare (dock inte jag, men tydligen  A L L A  i min närhet, my family being the worst kind of fans!)  - den här låten är tydligen med i något avsnitt... eller kanske intro-låten, kanske eftertextslåten - ja, så mycket kan jag om den serien. Om låtar som dessa är med... ja, då kanske jag också ska sätta mig framför ett avsnitt och se vad exakt det är som som är så fantastiskt med alla dessa mc-knuttar!
Hörde förresten låten i ett av avsnitten av säsong två av Revenge (hur många "av" blev det där? ;) - now,  d e t  är en serie som jag  ä l s k a r  ;)
 
En fantastisk låt - som jag kan lyssna på i evigheter. En låt som får mig att glömma allt annat! ;)
Helgens stora utmaning (förutom att julpynta och dricka glögg i gamla stan) blir att leta upp några bra piano-noter till låten i fråga ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0