WE USED TO GO TOGETHER

POSTED ON NOVEMBER 12, 2012
 
 
Det är måndag - och jag längtar redan till fredagskväll! Den här veckan kommer att bli tuff - och samtidigt kan den bli väldigt intressant och rolig också :) Man får ta allt det onda med det goda, väga upp det så gott det nu går.
Förmiddagen spenderade jag på universitetet och eftermiddagen hemma - dock gjorde jag samma sak på båda platserna: plugga! '
Har en hel hög med saker som måste bli klara under veckan - och mer kommer vi att få antar jag! Gjorde så mycket jag kunde under helgen, så nu har jag precis skickat in veckans hemuppgift som var, om jag ska vara helt ärlig, ganska tuff - och nu ska jag bara finslipa de två uppsatserna i spanska, skriva ut dem och sedan göra mig iordning. Min systers två kompisar (de är väl mina vänner också vid det här laget ;) kommer över och vi ska ha en liten myskväll innan vi "hit the bar"-en runt hörnet - två minuters promenad från vår lägehet - BRA! För det är väl det enda som jag kommer att orka med idag! Är helt slut på energi - and it´s only Monday!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0