ALL THAT I THINK I KNOW

posted on OCTOBER 20TH, 2012
 
Sitter just nu med lite mörk choklad (mint samt apelsin och lingon) och ett glas rött vin - måste ta hand om hjärtat - och lyssnar på Pumped Kicks på högsta volym, okej inte högsta - måste tänka på grannarna också ;)
 
Ska alldeles strax ta itu med veckans höjdpunkt = vecka 3, hemuppgift 3. Ska analysera en Shakespeare text och försöka hitta alla gömda buskap, huvudidéerna och lite annat smått och gott.
Därefter är den ett American Horror Story, season 1 - maraton som gäller. Jag vet inte varför men jag är helt såld på den serien. Kvällen, eller återstående delen av lördagen ska jag fila på min spanska hemuppgift och börja läsa Never Let Me Go och på så sätt förbereda mig inför vad komma skall inom några få veckor. Fingers crossed everybody att jag kommer att få till ensjuhelvetesuppsats! ;)
 
Ha en fortsatt trevlig lördag och helg :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer
Postat av: Luciana Miranda

Hi dear... I loved your pics. And your blog is very interesting.

2012-10-20 @ 22:42:38
URL: http://www.lucianamiranda.com.br

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0