BOTTLES IN THE ICE

posted on OCTOBER 7TH, 2012
 
 
Först och främst ett stort tack till blogg.se för att jag fick hamna i deras sidomeny :) MUCHAS GRACIAS! Under dagen har det strömmat in hundratals unika besökare + en massa härliga kommentarer, så att jag blvit alldeles varm i hjärtat! Tack och en stor kram till var och en av er och jag lovar att jag ska svara på alla era frågor så fort jag bara hinner :)
Så konstigt, men framförallt så otroligt roligt att veta att det finns människor från alla världens hörn som kikar in här (speciellt många från Brasilien! ;) - och jag ber i förhand om ursäkt för google translate, haha ;)
 
Annars så har jag spenderat den här söndagen med att ta itu med diverse saker, planerat nästa vecka, redigerat lite fotografier, och ägnat större delan av dagen med en hemuppgift som ska vara inlämnad imorgon 8 p.m. Trodde ett tag där mitt i allt att jag skulle slänga ut datorn genom fönstret - en snabb lunch istället och jag var back on track. Och nu såhär några timmar senare, med så många språk i huvudet så kan jag inte ens tänka klart. Min syster har precis spenderat en bra stund inne i badrummet med ett bubbelbad, levande ljus och bra musik...
Nu är det min tur! ;) Det här och därefter en bra chic-lit i sängen bland alla kuddar får avsluta min vecka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0