I WILL LET YOU GO

posted on OCTOBER 26TH, 2012
 
 
Lite nytt i sminklådan. Köpte det rosa läppstiftet idag - och när jag kom hem applicerade jag det framför spegeln i förrummet, där vi har skor. jackor och där ljuset är rejält taskigt men perfekt för sminkning.
Det rosa läppstiftet såg väldigt bra ut måste jag erkänna - riktigt fin nyans.
Sedan traskade jag iväg till badrummet - och höll på att trilla av pinnen. Allvarligt talat! Mina läppar lyste i mörkret...Har aldrig sett något rosare - eller galnare för den delen.
Och mina läppar hade tredubblats. Såg ju inte riktigt klok ut - men efter att ha torkat bort det, och applicerat det igen - den här gången bara ett lager, så det betydligt normalare ut.
Ok, jag erkänner - första gången applicerade jag ganska mycket... lite skokräm i ansiktet också, rosa mjukiskläder, handväska i guld och en lite hund i den - och så hade jag varit coolast i Ljubljana, eller i alla fall en av alla de coolare invånarna :) Jag skojar!
 
Nu ska jag göra min syster sällskap till bussen, och därefter en powerwalk-runda bort till den nya sportarenan (där jag brukar kolla på basket ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, har ingenting speciellt inplanerat - antar att det blir en hel att göra med hemuppgifterna och lite plugg inför nästa vecka.
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer
Postat av: Emma - 20 år och gravid

Du tar helt otroligt bra bilder!

2012-10-28 @ 17:21:16
URL: http://emmahlk.blogg.se/
Postat av: Tea

hej, verkligen snygga bilder. tror du hade gillat min blogg också, vilken kamera använder du?? :)

2012-10-30 @ 09:53:32
URL: http://teajonsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0