IF YOU TELL ME IT´S ALRIGHT

posted on OCTOBER 6TH, 2012
 
Bilderna är gamla, från någon basketmatch jag var på före sommaren, som jag hittade i en av mina mappar med det väldigt passande namnet boys will be boys (hur kan man döpa en mapp så?). Längtar tills säsongen drar igång riktigt och att jag då får spendera en och annan kväll på läktaren - jag älskar basketmatcher, själva atmosfären, de stora arenorna, allt! Den perfekta avkopplingen i annars så stressade veckor - och årets höst verkar bli fullpackad, så jag är tacksam för varje "rolig" stund jag kan få ;)
.
Har redan fått förfrågan gällande en hel del svenska projekt i Ljubljana/Italien, mest angående St. Lucia firandet - jag har ju varit med och annordnat firandet i Ljubljana, och i två städer i norra Italien sedan 2008 plus att jag har varit Lucia varenda år sedan dess. I år verkar det bli ännu bättre, så jag ska tänka över saken väldigt noggrant, kolla igenom mitt schema fram till jullovet och pussla ihop allt med studierna, som så klart är prio nr.1!
Men en jul utan något St. Lucia firande... näee, det funkar nog inte!
 
photos by me


Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Jag har en fototävling på min blogg just nu, vinsten är ett presentkort från johanpixels.. intresserad? Här hittar du en direktlänk :)
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Vad ska du göra idag föresten? Regnar det hos dig, det gör det här :(

2012-10-07 @ 11:00:49
URL: http://erikssonemelie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Bor du i Slovenien? Jag var i Portoroz (stavning?) i somras och tyckte det var jättemysigt. Det konstigaste var att det inte var några turister alls. Hur är det där du är? :)

Svar: ja, jag bor i Slovenien, i Ljubljana narmare bestamt - men mamma ar fran Portoroz, och jag ar dar ratt ofta, sa fort jag kanner att jag behover lite havsluft. Det ar bara vi lokalbefolkningen som ser alla turister ;) speciellt nar de ockuperar vara strander, haha - nae da, sa farligt ar det faktsikt inte, vi har vara egna laguner som ar hemliga ;)
greatandsimplethings.blogg.se

2012-10-07 @ 13:23:00
URL: http://www.idaring.blogg.se
Postat av: Kajsa

Älska basketmatcher.
Satt typ bänkad framför TV:n hela OS när det var basket på G . Hehe :)

Svar: trots att kolla pa fotboll (live och pa TV) ar min favorit, sa ar basket helt klart en av favoriterna.
greatandsimplethings.blogg.se

2012-10-08 @ 21:16:37
URL: http://kajsha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0