LIKE FIRE

posted on OCTOBER 9TH, 2012
 
 
Förmiddagen har jag ledig idag, eftermiddagen kommer att spenderas på universitetet med diverse föreläsningar, spanska och svenska. Härligt! Eftersom det bara är tillvalskurser i år så har jag inte så mycket, och kan koncentrera mig på lite andra saker också vid sidan om studierna.
 
Ni kanske har märkt att jag har en förkärlek till armband - kärleken började i somras, har aldrig varit sådär jättemycket för smycken annars, föutom diskreta örhängen och halsband. Antar att den här fasen också kommer att få ett bittert slut för eller senare ;)
 
På tredje och sista bilden ser ni dagens frukost bestående av naturell yoghurt, kiwi, honungsmelon och hallon. En sådan här frukost kan jag "tugga" på i flera timmar.
Ha en fortsatt trevlig dag :)
 
photos by me, taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0