OUT OF MY MIND

posted on OCTOBER 8TH, 2012
Jaha, då har sömnbristen äntligen hunnit ikapp mig, känslan är obeskrivlig just nu, någonstans mellan koma oh adrenalinkick. Ungefär så. Jag vet inte om jag ska dricka tio koppar kaffe/grönt te för att hålla igång hjärnan eller om jag ska försöka sova i någon timme - men mest av allt känner jag att jag skulle behöva en lång semester, eller i alla fall åka iväg någonstans över helgen - vilket jag kommer att göra om två veckor. Ner till havet, solen, värmen... oh, vad jag ska njuta av att bara ligga i solen, lyssna på musik, läsa, dricka litervis med citronvatten, aloe vera-juice och kokosvatten, förhoppningsvis är det också någon segel/surf regatta då som man kan kika lite på ;) Fast när jag väl är på plats kommer det säker att vara dåligt väder i alla tre dagar! Fingers crossed everybody att det INTE blir så!
 
Har för övrigt precis kommit hem från en föreläsning (oh, vad jag tycker om den här professorns sätt att föreläsa - sådan vill jag också bli en vacker dag, känner att jag har lite kvar att jobba på - på svenska lektionerna så kanske studenterna tycker att jag är ganska hård trots att jag är snäll - hård men rättvis kanske, haha ;)
Hur som haver, bra start på dagen - men som sagt otroligt trött + att jag åt stekt bläckfisk vid 10.30! Blev bara så jäkla sugen på det - jag och havsmat alltså!
 
Nu ska jag, såfort jag är färdig här, göra färdigt en hemuppgift, uploada den och skicka till min professor - sedan ska jag hänga kameran över axeln, vira en halsduk om halsen och bege mig mot första bästa café för en cappuccino-to-go och därefter ta en sväng i gamla stan på jakt efter intressanta detaljer att foto. Blir bilderna bra så laddar jag upp dem här - och förhoppningsvis fångar jag solnedgången och det härliga ljuset den för med sig ;)
Ha en fortsatt trevlig dag :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Shimmerdimmer

Av alla konstiga saker man kan vilja kommentera på tycker jag att du har jättesnygga läppar!

Svar: hehe, tack ska du ha :)
greatandsimplethings.blogg.se

2012-10-08 @ 17:00:59
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0