YOU NEVER SHOULD HAVE LET ME LET YOU GO

posted on OCTOBER 13TH, 2012
 
 
Den här helgen bestämde jag mig för att stanna i Ljubljana, har en hel del förberedelser inför nästa vecka på universitetet. Till frukost idag gjorde jag nästan alla uppgifter i övningsboken i spanska, oopss - jag hade ju spanska i tre år under gymnasietiden så i nuläget är det a piece of cake (notera orden "i nuläget" ;) Och så har jag även hunnit med att städa, och organiserat saker och ting i både min garderob och min systers, som för övrigt är hos en kompis i helgen (de har ett pre-Christmas firande, så I guess... Merry Christmas everyone ;) - vilket betyder att jag har hela lägenheten för mig själv igen ;)
 
Nu blev jag väldigt sugen att titta på filmen "Easy Virtue eller "Dorian Gray"- men eftersom de befinner sig på hårddisken i the computer that crashed så får jag hitta en anning lösning/film/serie. Tror bestämt att jag ska kolla på lite Seinfeld ;) Det är en serie där man inte kan välja en favoritkaraktär eftersom alla är så otroligt helsköna ;) Jag vet inte hur många gånger exakt jag har tittat på Seinfeld, men det är mycket, och jag tror att det aldrig kommer att bli "gammalt". 
Och på tal om Dorian Gray - det är min absoluta favoritbok! Har läst den varenda höst (men bara på hösten) sedan  klass 9 i högstadiet. Den boken fascinerar mig som ingen annan...
 
photos by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0