BARCELONA PHOTO ALBUM

posted on 10TH SEPTEMBER, 2012
 
En av de absolut mest intressanta, vackraste och mysigaste städerna i Europa med häpnadsväckande byggnader, coola restauranger och barer, vackra stränder och parker, med så mycket fantastisk shopping, fotboll och givetvis kultur :)
Den spanska maten, vädret, folket, språket och att strosa nerför La Rambla och stanna till vid frukt - och grönsaksmarknaden - skulle lätt kunna flytta till Spanien :)
 
Och bara för att klargöra vissa saker; det är jag som har tagit fotografiern på plats i Barcelona. Det ser nämligen ut som om jag fotograferat direkt ur en tidning, så är INTE fallet! För det första är det väldigt dålig kvalité på bilderna eftersom jag använde en väldigt dålig kompaktkamera (annars fotar jag alltid med min Nikon systemkamera!)), och för att få dem lite skarpare använde jag den funktionen i ett fotoprogram - därför ser de lite "tidnings-aktiga ut", inte det snyggaste kanske - men jag måste erkänna att jag gillar det, blir en speciell känsla när de är sådana :)
 
photos by me

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0