DETAILS ON A SATURDAY

posted on SEPTEMBER 29TH, 2012
Tre detaljer såhär en lördagsafton. Ett nytt läppstift, spets och raggsockor! ÄLSKAR den kombinationen, någon slags korsning mellan elegans, burlesque och en lumberjack :) Givetvis ska jag stanna hemma när jag ser ut sådär - jag blev bara så otroligt trött på alla mina mjukis/hemmakläder och ville prova något nytt. Dessvärre är skjortan alldeles för vit för att jag ska kunna laga mat ordentligt, jeansen alldeles för obekväma för att jag ska kunna ligga i soffan i några timmar och kolla på serier/filmer - och läppstiftet helt och hållet onödigt!
Men vad gör man inte för att liva upp en helgkväll när alla man känner antingen är bortresta, sjuka eller jobbar/pluggar?
Okej, nu vet jag? Man tar på sig en XXXXXXXXXXXXXL-T-shirt istället, bakar brownies och kollar på How I Met Your Mother á la summer-of-2012-in-Sweden-style :) Saknar Sverige... där hade jag i alla fall en hund som sällskap 24/7!
Trevlig helg på er! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0