GIVE HOPE

posted on SEPTEMBER 7TH, 2012
 
 
Armbandet som ni ser på en av bilderna är ett Give Hope-armband där hälften av pengarna går till barncancerfonden.
 
Från och med nästa inlägg kommer det att ske lite ändringar här på sidan - jag kommer då bara att publicera fotografier och skriva inlägg som betyder något! Nu har jag mest känt mig tvungen till att skriva någonting, även när motivationen och idéerna inte funnits där, och därför har det blivit en hel del tråkiga, triviala, ytliga, löjliga och ja, vad mer kan man säga egentligen...dumma inlägg. Ibland har det hänt att jag sett fram emot att publicera något men sedan i efterhand tänkt: "nämen, varför postade jag det DÄR??"
 
Dessutom tror jag att det kommer att bli roligare att blogga när jag väl kommit ner till Ljubljana, åkt på lite fler utflykter/resor, lärt mig ännu mer om att fota på "riktigt", ha folk omkring mig som kan fota mig och jag dem i en lite intressantare miljö - så är det blir lite mer folk och "liv" på sidan.
Har beställt hem en ny mobiltelefon också, och ska börja instagrama asap - lättare att ta med en mobil och klicka fram en bild på något intressant (som det kryllar av i storstäder) än att släpa med sig en stor klump till systemkamera överallt!
 
Då så, publicera bara när det känns 100 % rätt och roligt, och när jag verkligen har något att berätta, dvs något jag vill minnas och tror stenhårt på att det blir kul att titta tillbaka på - vilket kan leda till att uppdateringen blir sämre, eller kanske bättre! Och koncentrera mig på bara några få kategorier - så får vi se vad den här bloggen leder till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0