HUSH HUSH

posted on SEPTEMBER 15TH, 2012
 
 
Vi, skogspuckon x4, har precis varit ute i skogen och plockat en hel korg svamp, tur är väl att man har varit scout och vet hur man beteer sig bland alla tallar och granar, mossa och lingoris, bärplockare och vildsvin - dvs inte skrika som en dåre när man går rakt in i ett spindelväv och får en stor spindel i munnen! :) Och låt mig bara påpeka att: jag VAR den enda i sällskapet som faktiskt FÅR hantera en kniv - knivbeviset på min gamla scoutuniform bevisar just detta! ;)
Nu blir det en skräckfilm och senare på kvällen pizza-fest ;) Har prickat av en hel del på min to-do-lista, måste göra så mycket som möjligt nu i helgen, för senare i veckan är det främst att packa som gäller. Jag åker på torsdag, så ni som vill ses innan jag åker slå en signal bara :)
 
Hittade lite fotografier (min dator är rena rama skattkammaren) och samtidigt som jag kastar ett öga på fotbollen försöker jag redigera de sista semesterbilderna. Ska avfyra en beställning till Fuji Film senare ikväll också, mormor och mamma vill ha lite bilder att rama in. Och vid närmare eftertanke så skulle jag också behöva det - problemet är bara det att jag har så många att välja mellan att jag inte riktigt vet vilka som jag ska satsa på att skriva ut och rama in - fast, vid ännu närmare eftertanke; de gör nog mer nytta på ett minneskort/i en mapp på datorn. Digital fotoram nästa - vilket känns oerhört onödigt att spendera pengar på om ni frågar mig! Bloggen är verkligen det bästa fotoalbumet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0