SUMMER OF LOVE

posted on 10TH SEPTEMBER, 2012
 
Sommarens musiklista, eller i alla fall de bästa låtarna ;) Vissa är lite äldre and andra, men är det bra musik så kan man lyssna på den år efter år efter år. Jag har ganska många musikprylar både i form av listor på datorn, på mobiltelefonen och sedan har jag även ett x-antal MP3-spelare som alla har ett visst tema, eller man kanske kunde säga att varje spelare har en egen årstid. Den här rosa lilla MP3-n är full av sommarens musik - och den kommer jag snart att lägga bland mina andra "årstids-MP3s" och ta fram så fort jag är sugen på lite minnen från årets sommar. Varje låt är nämligen förknippad med ett speciellt minne ;) Ska bli kul om ett par år och se vilka låtar jag lyssnade mest på sommaren 2012 :)
Men nu känner jag att det snart kan vara dags att skaffa sig en ny liten MP3 och börja fylla den med höstens låtar, och som det ser ut i dagsläget så är det en hel del framtida favoriter på gång :)
Men tills dess går jag runt och sjunger på ovanstående låtar bara ett litet tag till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0