TODAY`S DETAILS

posted on SEPTEMBER 2ND, 2012
 
 
Söndagens musik. Tre av alla låtar som jag har lyssnat på hela sommaren :) Kort och gott awesome!
 
Grekiska "degkuddar" med fetaostfyllning till frukost, en stunds "softing" med musik ute i trädgården och regn som övergick till strålande solsken precis innan jag skulle iväg för ett arbetspass på fem timmar - piece of cake mot gårdagens tolv timmar - det här låter kanske helt befängt men fy fasiken vad jag älskar att jobba helger - det är en helt annan stämning, ett lugn innefinner sig som inte ens går att jämföra med vardagarnas stress - trots det är det lika mycket att göra -  plus att det är mer betalt på helgerna. med alla OB-tillägg! :)  Och jag trivs så himla bra med mina arbetskompisar så jag ser verkligen fram emot att gå till jobbet varje gång det är dags:) Och det ska ni veta, ni alla på you-know-where ;)
 
Efter helgen är jag lite långledig i några dagar med endast några få timmars arbete på tisdag eftermiddag :) Har massor med fotografier och andra roligheter såsom sommarens musiklista och diverse serier att ta mig igenom på min lilla notebook + hinna träffa lite kompisar innan jag åker tillbaka till Slovenien om några veckor + en hel del andra måsten!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0