GIVE ME WHAT I NEED

posted on FEBRUARY 7TH, 2013
 
 
Good morning from Ljubljana! :) Visst är det vackert med snö - och efter min något långa analys över varför jag klagar över att det är snö när jag ändå har lov så kan jag nu säga att jag välkomnar ännu mer snö! Wow, vad var det där för en mening?
 
Det finns nästan inget bättre än att ställa sig i köket och baka någoting medan det är snö och sol ute - och därefter sätta sig i soffan med det man bakat och en bra film - precis som en dag under jullovet hemma i Sverige då jag var ensam hemma, solen sken, snön låg på marken, promenad med hunden, bullbak och en mysig julfim... vilket lyckorus! :) Ja, man kan bli lycklig över mindre! Nästa jul och vinter ska jag bli ännu bättre på att skapa vardagslyx och mysiga stunder :)
Idag ska jag dock försöka göra klart mitt research paper (eller i alla fall närma mig slutet) och på kvällen har jag lovat att ställa upp som barnvakt i gamla stan.
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0