18 DAYS

posted on JANUARY 9TH, 2013
 
Okej, efter tre härliga veckor hemma i Sverige - så är det imorgon dags att åka tillbaka till Slovenien.
Så här får ni ett litet smakprov på vad jag har haft för mig under dagarna i Sverige - jag har för det mesta hållit mig hemma, osminkad, med glasögon på nästippen och bara ätit gott, sovit bra, pluggat, tränat piano, läst böcker, spenderat tid med min hund, tittat på engelska serier (Fawlty Towers, Merlin osv) och filmer (The Perks of being a Wallflower, Killing Bono, Bridget Jones för att nämna några), lagat mat och bara haft det allmänt bra tillsammans med min familj :)
 
 
photos by me
from instagram (vicosega)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0