I WILL PUT MY HANDS UP

posted on JANUARY 19TH, 2013
 
 
Nu ska jag erkänna någoting. Jag har aldrig gillat ägg. Verkligen inte gillat dem. Alls. Det var sällan jag ens åt ägg under påsk. Nu pratar jag om kokta ägg. Men sedan förra sommaren så har de blivit något jag inte kan leva utan. En skiva bröd, ett kokt ägg, lite spenat eller avokado i botten - eller kaviar ovanpå. 
Kan hända att det är det godaste jag vet. Startar alltid min morgon med ägg - antingen med spenar, avokado eller kaviar :) Det, och en kopp mintte eller någon sorts juice - har bestämt mig att så fort de börjar sälja jordgubbar och diverse andra härliga bär och frukter i affärerna ska jag göra mina egna färska juicer.
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0