LIME - APPLE - CURRY

posted on JANUARY 19TH, 2013
 
 
Nudlar med paprika, äpple, mozzarella, curry och lime.
Koka nudlarna. Häll av vattnet och lägg dem tillsammans med äpple och paprika i en stekpanna. Häll i lite gul currypasta (efter smak) och saft av en lime. Stek detta på svag värme.  
Till detta, vid sidan hade jag även tomat och avokado. Så gott.
 
I och med ett nytt år har jag lovat mig själv, först och främst att verkligen göra mitt bästa gällande allt, resa och bara ha allmänt roligt så mycket som det bara går - och att verkligen leva nyttigt!
Vi får väl se hur det går - men än så länge så är jag på rätt spår. Vilket inte utesluter att jag då och då tar mig en hamburgare, chokladbit eller en bit pizza. Jag tror på att äta nyttigt - men även att aldrig säga nej till något onyttigt när man väl är sugen och kanske inte unnat sig det på ett tag :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0