IMAGINE

posted on AUGUST 24TH, 2012
 
 
Egentligen tycker jag verkligen inte om att ladda upp sådana här bilder - egoshots! Men sedan tänker jag att det här faktiskt är min blogg och om det är någonstans detta borde vara "tillåtet" så är det väl här, Och så kommer det säkert att vara roligt att i framtiden titta tillbaka på och kolla hur man såg ut "då" - kanske inte så kul att bara ha en massa bilder på mat, byggnader och moln! ;) Så lite klippa (bort andra människor ur bilderna, hehe) och klistra - så är man en renodlad "självdyrkare" (min brors ord, inte mina!)
Haha, spana in familjefotot bakom mig på sista bilden till vänster - sådär ser mina päron ut! Vem liknar jag mest, haha?? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0